Sequential Swapped IS300 Daily Driver vs. 565hp Chevy C10 Work Truck… on Spray! // This vs. That

  • Julkaistu Uukausi sitten

    Hoonigan

    Thanks to HP Tuners. Go check them out:
    Web: www.hptuners.com/
    IG: https: hptuners?h...

    Go to www.hptuners.com/​ and USE discount code HOONIGAN21 at check out to get free shipping and a free t-shirt on any qualifying order over $50.

    We’re not saying that the Hoonigan 8 ball has magical powers, but the Hoonigan 8 ball might have magical powers. Or it might be the fact that racecars are always gonna racecar at one point or another. Either way you slice it though, these are two very, very different takes on what a work vehicle should be. Ken Gushi’s sequential swapped IS300 is the greatest commuter we’ve seen for the job of “professional drift driver”, while Glen Dederick’s take on a blue collar work truck was more than enough to make its way onto a Build Biology episode once upon a time. Who will take it?

    LEXUS IS300/ KEN GUSHI
    IG: kengushi?h...
    FIwhite: fiwhite.info/post/wKH...
    Twitter: kengushi?lang=en
    FB: kengushi

    CHEVY C-10 WORK TRUCK
    IG: glendederic...

    A special thanks to our hosts at Santa Margarita Ranch!
    Instagram: Santa.Marga...
    Facebook: santamargari...
    Web: www.HistoricSantaMargaritaRan...

    We’ve got channels for all your car content needs. Subscribe, nerds.

    The Hoonigans: fiwhite.info...

    Project Cars: fiwhite.info...

    Ken Block: fiwhite.info?...

    AutoFocus: fiwhite.info/post/uGu...

    Bonus: fiwhite.info/post/FhU...

    Stay fresh with the latest apparel: www.hoonigan.com/thenewnew

    Facebook: TheHoonigans/

    Instagram: thehoonigans

    Follow Our Crew:
    @brianscotto
    @hertlife
    @vin_tra
    @dangerdan3
    @mister_zachary
    @jchase7452
    @nadsynads
    @larry_chen_foto
    @suppymk4
    @roncar

    And don’t forget to turn on notifications so you don’t miss out on our latest uploads!




    www.hoonigan.com/

Dinges Woeliewoelie
Dinges Woeliewoelie

some proper youtubing right here

Päivä sitten
Keith Harrington
Keith Harrington

Run what you brung

4 päivää sitten
Travis Stamp
Travis Stamp

Noone is gonna mention the Tokyo Xtreme Racer sample....ok?

8 päivää sitten
Cheap Car Guy
Cheap Car Guy

This was the day I started to miss my IS300

8 päivää sitten
CCN PNDA
CCN PNDA

12:15 should be a meme, change my mind

8 päivää sitten
Temprest
Temprest

Can’t race in a 4 speed

8 päivää sitten
Alex Kruzik
Alex Kruzik

Is it an is or an Altezza?

9 päivää sitten
Noble's Vault
Noble's Vault

Ken Kengushi is like that low key Anime Kid....who is actually a MASTER NINJA ..they should hire him for a fast and furious remake and do the film like the first three

10 päivää sitten
davegreenbitch
davegreenbitch

Turbo 1jz with sequential... with a whopping 280 horse why the fuck would you drop 10k on a trans

11 päivää sitten
Ghetto Honky
Ghetto Honky

Masks outside? How unfortunate. Maybe you can get your uncle Joe on here with his new electric truck and personal Secret Service driver. Pathetic

12 päivää sitten
Kaloyan Erusalimov
Kaloyan Erusalimov

The IS reminds me of the Fast and Furious Civics. Just perfect!

13 päivää sitten
Chuan Yong
Chuan Yong

Gee that Asian dudes a riot

18 päivää sitten
Maa Media
Maa Media

Yo shout out to Ken!!!!

19 päivää sitten
Scott Cupp
Scott Cupp

I love those import V6's SO bad ass. I am a domestic guy. But I give credit where it is definitely due. That IS3000 is fuggin SICK

22 päivää sitten
ian lasken
ian lasken

"Win or lose you're still the only one here with a sequential", "Damn right"

22 päivää sitten
Skeeter McSwagger
Skeeter McSwagger

One thing I gotta hand it to them putting a fuel gauge under the HP Tuners add during the video made me actually watch the entire promotion!!!!

23 päivää sitten
Robin Schmidt
Robin Schmidt

Does anyone know what kind of back rims those are on the is 300? Great vid guys

24 päivää sitten
FASTER.1
FASTER.1

That truck was just on a

25 päivää sitten
Joseph A
Joseph A

I don't understand why people continue to bring cars that don't work...

25 päivää sitten
Yo Pappy
Yo Pappy

Zac: “oh you wanna see the interior.” ....Reaches for handle..quickly remembers recent past..pulls back hand

25 päivää sitten
Desailu Meraca
Desailu Meraca

The precious cap microscopically terrify because architecture preferably pray out a apathetic drizzle. giant, beautiful middle

29 päivää sitten
Austin Allen
Austin Allen

Has to be 1 of my favorite episodes

29 päivää sitten
CHEF STIRRY
CHEF STIRRY

He's got fouled ass plugs wtf...race again when u ain't got a misfire 🤣🔥🤣

Uukausi sitten
Yokev_561
Yokev_561

What kinds car is that? It comes with a 2j from factory?

Uukausi sitten
Mr TurRTLe
Mr TurRTLe

Peep the LVSR in the back

Uukausi sitten
Kole Pasiak
Kole Pasiak

Nice masks ... Gaylords!

Uukausi sitten
Xavier Davis
Xavier Davis

The edit on this killed me 😂🤣😂

Uukausi sitten
LuckyNumberKe7in
LuckyNumberKe7in

Half the horsepower? IS don't care... love to see the Lex fam tearing it up

Uukausi sitten
Alecks1990
Alecks1990

thats OG driftcar as FUCK mate ... aweSOME

Uukausi sitten
Nasty Notch
Nasty Notch

Didn’t he say he daily’s that truck? It sounds terrible

Uukausi sitten
CJ 239
CJ 239

Typical POS chevy. Chevy: country hicks everyday vehicle yeehaw

Uukausi sitten
Matthew strunk
Matthew strunk

We need leroy vs something

Uukausi sitten
Goldy's Garage
Goldy's Garage

That small block sounds like ass

Uukausi sitten
Michael Scallon
Michael Scallon

Some diesel drags would be sick

Uukausi sitten
roy brown
roy brown

this was the slowest race ive ever seen from yall lol

Uukausi sitten
Nathaniel Escala
Nathaniel Escala

Cant wait to see the twin turbo ferrari f12 from dde here

Uukausi sitten
D Daddy
D Daddy

With lumber prices these days the bed on that truck is worth more than any car they've ever had on this show lol

Uukausi sitten
ADS Studio
ADS Studio

every time I see hert drive, I just awaits for him to tap somewhere lmao 😂

Uukausi sitten
SHROOMS
SHROOMS

4:55 hit marker 😂

Uukausi sitten
jdmsai
jdmsai

I wanted to see 1 full pull of the lexus without camera changes...

Uukausi sitten
R3DLiFE
R3DLiFE

man that truck running all good would make for a lot better race !

Uukausi sitten
Dallas Wood
Dallas Wood

I think that Lexus IS making more than two eighty hp

Uukausi sitten
Ski Skrt
Ski Skrt

Ken barely looks 19 it’s crazy

Uukausi sitten
Alex Crouse
Alex Crouse

Truck engine might be too cold. That part of the enrichment table isn't tuned.

Uukausi sitten
AŁEX_mad_ TRIPPY
AŁEX_mad_ TRIPPY

What body kit is on the is300?

Uukausi sitten
Shawn Thompson
Shawn Thompson

The editing has improved to new levels! 🤌👌

Uukausi sitten
Thee Jason Bourne
Thee Jason Bourne

That ain't a C10, that's a sheeesh10.

Uukausi sitten
Nick3valve
Nick3valve

Boring and terrible episode 😪

Uukausi sitten
J W
J W

can someone please tell me the outro song?

Uukausi sitten
Aiden Doak
Aiden Doak

With a tune and either some bigger tires on the rear or more weight over the ass end, that C10 would've mopped the floor with that Lexus, it would've been a very close race tho, the Lexus would still launch way better

Uukausi sitten
Ross Hamilton
Ross Hamilton

I just want to stop and say I really dig the editing on these videos. Always puts a smile on my face with the little Easter eggs.

Uukausi sitten
Anona Moose
Anona Moose

People always say you need a shit ton of hp.. but that 280 moves like a Mf! I have a Passat that’s 280hp 320tq and she kills v8s!

Uukausi sitten
wilgarcia1
wilgarcia1

lol that poor truck

Uukausi sitten
Andre Hooker
Andre Hooker

So y'all brought another Ken 😂 Hadouken 🔥

Uukausi sitten
Are Meng
Are Meng

236hp vs 550hp...i will buy jdm car always n forever. American car Nehh....no power poor car

Uukausi sitten
donkyuhbuhts540
donkyuhbuhts540

1j drove out of that guy's life

Uukausi sitten
Crossingkey 497
Crossingkey 497

Thats no where near 600 horse

Uukausi sitten
PayItForward
PayItForward

No...nooooooo 😂🤣😂🤣😂🤣 He straight swatted his hand away hahahahahahahshshha Omfg I had that shit on over and over and over just dying with....with..well with myself but it was still hilarious 😂😆😄😁😀😊🙂😉😌🙃😙😙😏😒😔...

Uukausi sitten
Chris Walker
Chris Walker

... the Metal Gear Solid sound kills me every time; I swear, I feel like these people are my long lost brothers. XD

Uukausi sitten
Murica Man
Murica Man

Everybody came here for the truck

Uukausi sitten
kevinmorelikekevout
kevinmorelikekevout

I just knew ken was going to win like professional drifter who builds badass car vs not professional lol

Uukausi sitten
Domienik
Domienik

Take those stupid masks off your face

Uukausi sitten
Bohdan “oovlq” McClane
Bohdan “oovlq” McClane

Edit is crucial😂

Uukausi sitten
Ghost Bandit
Ghost Bandit

Truck motor was dead

Uukausi sitten
Freeman Owen
Freeman Owen

Ken's car makes me wanna go buy a IS300

Uukausi sitten
Wayne
Wayne

This race was an embarrassment. You guys need to get farm truck on here.

Uukausi sitten
Marcos Torres
Marcos Torres

O V E R D O S E T H E S A U C E.

Uukausi sitten
Jacob T
Jacob T

If the truck was running right this would’ve been one of the best races yet probably

Uukausi sitten
ALI Akram
ALI Akram

565 hp loses to 280hp that is crazy 😂😂

Uukausi sitten
Danilo Teodoro
Danilo Teodoro

The edits... like the one at 12:00 😂

Uukausi sitten
RBNZ 2018
RBNZ 2018

Lol that crappy old V8 could barely spin its wheels hahaha get an RB bro stop kidding yourself 🤦‍♂️🤷‍♂️😂😂 jks hks

Uukausi sitten
RBNZ 2018
RBNZ 2018

I don’t think heart knows if you are spinning your wheels always use the clutch in a sequential gearbox.....

Uukausi sitten
STA
STA

Need a 1J in the Chevy.

Uukausi sitten
Chico Dust-E
Chico Dust-E

280hp? Man I thought a lex turbo'd out would make more than a base model Evo XIII Edit: I love homies vibes though, he seems super genuine and cool.

Uukausi sitten
Loud Mike Media
Loud Mike Media

ima gonna winn

Uukausi sitten
TrollZilla Fishn For Likes
TrollZilla Fishn For Likes

Hate when people lie about there hp that truck be lucky to have 300hp

Uukausi sitten
TrollZilla Fishn For Likes
TrollZilla Fishn For Likes

Bhaha that ute is a pos

Uukausi sitten
Joshua Day
Joshua Day

do they even test their shit before showing up or?

Uukausi sitten
Ryan Eddy
Ryan Eddy

C10 sounds like it has a banana 🍌 in the tailpipe

Uukausi sitten
Sergio Guerra
Sergio Guerra

Not fair for the Chevy it sounds like it was misfiring all the race

Uukausi sitten
Chao Yang
Chao Yang

The altezza wasn’t running right either. It was down on power.

Uukausi sitten
Troncat555
Troncat555

So boring with out the mustang. Its just another racing challenge now

Uukausi sitten
Chris Van Middelkoop
Chris Van Middelkoop

Yeah the truck is not running right.

Uukausi sitten
brian tenen
brian tenen

Just laying around :D

Uukausi sitten
Shayden Mousseau
Shayden Mousseau

i have a blue Altezza

Uukausi sitten
John Luther
John Luther

The magic ball didn't only let him loose the race but it sabotage his truck 🤦🏽😈

Uukausi sitten
rjc862003
rjc862003

c10 sounded like it was running on 7 cylinders and had only 10 degrees of timing in it yikes ... I wanna see a rematch that was weak

Uukausi sitten
Jeff Gonsoulin
Jeff Gonsoulin

Can we get an air-cooled VW to race something? Perhaps even a water-cooled VW? @hoonigan

Uukausi sitten
UncleManuel
UncleManuel

The meme skills of this shredditor are over 9000!!! 😁😁😁

Uukausi sitten
Ashanti Ali
Ashanti Ali

I see a rematch in the future

Uukausi sitten
willman940
willman940

That was disappointing, he played himself.

Uukausi sitten
willman940
willman940

Cue whistle tips “just for decorations mayne, just for decoration.”

Uukausi sitten
Ole Nieuwenhuizen
Ole Nieuwenhuizen

Here in Germany the "street car" wouldn't last 5min without getting pulled over

Uukausi sitten
Sebastian Tapia
Sebastian Tapia

theres guy on instagram 5.0range_fury would love to be in of these videos just saying

Uukausi sitten
Dwayne McDonald
Dwayne McDonald

Ken Gushi aka the Future and Formula Drift Champion 🏆 vs. a average guy not fair... LMAO

Uukausi sitten
John Daley
John Daley

Curious if the truck wasn’t ran a few times in the weeks before to shakedown. Bummer it wasn’t running well.

Uukausi sitten
chrislovescokealot
chrislovescokealot

YOU GUYS NEED HELP MAKING CONTENT OBVS!! HMU cause this is just sad

Uukausi sitten
Barrett
Barrett

"Hey wanna show up to Hoonigans This vs That?!" "Sure! Should I bring the truck that runs, or the other one?" "We'll let you pick..."

Uukausi sitten
B4D-W0LF
B4D-W0LF

I headbang to the riff to THAT every time

Uukausi sitten
van avery
van avery

How u gonna efi on a 383 you deserved to lose. Get a dominator 1000 like the rest of.us

Uukausi sitten

Seuraava

ELDEN RING - Official Gameplay Reveal

2:59

ELDEN RING - Official Gameplay Reveal

BANDAI NAMCO Entertainment Europe

Näkymät 3,3 milj.

Hannoverin vampyyri Haarmann - TLDRDEEP

10:45

Hannoverin vampyyri Haarmann - TLDRDEEP

Aleksi Rantamaa - Yle Kioski

Näkymät 78 t.

All About My LS2 Swapped 2004 IS300

24:33

ELDEN RING - Official Gameplay Reveal

2:59

ELDEN RING - Official Gameplay Reveal

BANDAI NAMCO Entertainment Europe

Näkymät 3,3 milj.

Hannoverin vampyyri Haarmann - TLDRDEEP

10:45

Hannoverin vampyyri Haarmann - TLDRDEEP

Aleksi Rantamaa - Yle Kioski

Näkymät 78 t.

BTS (방탄소년단) 'Butter' Official MV

3:03

BTS (방탄소년단) 'Butter' Official MV

HYBE LABELS

Näkymät 371 milj.

Portion Boys & Matti ja Teppo - Vauhti Kiihtyy

3:45

Portion Boys & Matti ja Teppo - Vauhti Kiihtyy

Portion Boys Official

Näkymät 308 t.

Suomen seuraava UFC vapaaottelija?

21:50